niedziela, 20 września 2015

Hej ;)

Dawno nic tu nie było, ale to dla tego, że jak wszyscy wiedzą zaczęła się szkoła.
Może powiem, gdzie się uczę. A więc w tym roku poszłam do 2 klasy technikum ekonomicznego. Zawód ten wybrał, ponieważ lubię bawić się dokumentami. Myślę też, że w przyszłości będę miała dobrą pracę ;D
Wstaję przed 6, bo o 6;38 mam autobus, a do domu wracam ok. 16. Później odrabiam lekcję, jem obiad, myję się i potem już idę spać.
Postaram się pisać posty częściej, ale niczego nie obiecuję ;/ Postanowiłam też, w związku, że bardzo lubię tumblr'a, założyć konto na którym będę udostępniała różne inspiracje, więc jak chcecie to mój tumblr ;)
Miłej niedzieli życzę :)

2 komentarze:

  1. Ja chodzę do 3 klasy technikum hotelarskiego;)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html#comment-form ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to kierunek nie należy do łatwych ;)
      Poklikam ;)

      Usuń