czwartek, 23 lipca 2015

Hej!
Dzisiaj coś niezwiązanego z kosmetykami :D Przeglądałam ostatnio różne strony z butami( nigdy nic nie kupuje, tylko patrzę, ale tym razem się skusiłam). Iiiiii w jednych od razu się zakochałam :D Wchodzę na allegro, ale przesyłka do 40 dni, w niedzielę jadę w góry, a buty chciałam już ze sobą zabrać. Buty cudowne, więc musiałam znaleźć je gdzieś tanio i z szybką wysyłką. Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieszyłam, gdy znalazłam je na sizeer'ze. Buty tańsze niż na innych stronach, przesyłka darmowa i do tego od 1 do 3 dni! Zamawiałam je we wtorek, a dzisiaj przyszły :D Gdy tylko przez okno zobaczyłam, że kurier wjechał na podwórko z uśmiechem na ustach zeszłam, żeby otworzyć mu drzwi :D Już trochę w nich przeszłam i są meeega wygodne :D
Dodam tylko, że nie często kupuję sobie buty, tym bardziej ,,te droższe''. Dostałam stypendium i pomyślałam, że mi też coś się należy :D
A oto moje, cudne Nike Roshe Run białe z nadrukiem  :






6 komentarzy:

  1. Mam ten sam model, tylko czarne! I są świetne :)
    Miałam kupić te, ale stwierdziłam, że białe się szybko zabrudzą :/
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie boję się, że będą się brudzić, ale czarne były o 100 droższe ;/ W każdym bądź razie są śliczne :D
      Zaobserwuję cię ;)

      Usuń
  2. Jakie śliczniutkie butki! Baardzo wakacyjne i wiosenne, podobają mi się ♥
    btw, masz świetną playlistę na blogu :3
    zapraszam do siebie, i życzę milych wakacji!
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń