sobota, 9 kwietnia 2016

2x

,,Bo czasem potrzebujemy przerwy aby zrozumieć i docenić co jest dla nas ważne i jak wiele możemy stracić."
Właśnie takiej przerwy potrzebowałam, żeby zrozumieć jak ważne jest dla mnie blogowanie.
Miałam dodawać posty regularnie, jednak przez pewne sprawy nie wyszło. Od teraz wracam z jeszcze większą motywacją niż na początku. Nie będą tu tylko posty kosmetyczne, ale także o tematyce ,,życiowej".
Chcieliście kiedyś coś osiągnąć, ale nie mieliście motywacji? Bo ja tak. W odnalezieniu w sobie siły pomógł mi Zeus, a konkretnie słowa ,,Sto razy powiedz mi kim jestem i powiedz mi czego nie osiągnę, a ja na pewno to zrobię." Mimo przeciwności losu, mimo tego, że coś jest trudne trzeba walczyć o swoje marzenia. ,,Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść po schodach". Nawet małymi krokami, jeśli zaczniecie już teraz, niedługo uda Wam się osiągnąć zamierzony cel. I to oczywiste, że będą chwile zwątpienia, ale nie wolno się poddawać. Trzeba pamiętać, że nie mamy nic do stracenia, a do zdobycia wszystko.
Każdy z nas może być Siewcą :)



__________________________________________________________________

Mam nadzieję, że Wam się podobało.
Komentarze motywują, więc jak czytasz ten post, proszę zostaw komentarz.
Jeśli chcesz, żebym o czymś napisała, w komentarzu napisz propozycję.
Dziękuję, za odwiedzenie mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz